TR.2023-002

Inschrijven

Wil je je zoon of dochter na de kennismaking en rondleiding inschrijven op onze school? Welkom! Inschrijven kan vanaf de derde verjaardag van je kind via het inschrijfformulier dat je bij de rondleiding hebt gekregen.

Voor het eerst naar school

Ongeveer acht weken voor de vierde verjaardag van je kind nemen wij contact met je op om de wenmomenten af te spreken. We doen er alles aan om de overgang naar school zo soepel mogelijk te laten verlopen voor je zoon of dochter. Wij nemen hier de tijd voor en maken je kind vertrouwd met de klas en onze gebruiken, zoals waar je je jas ophangt, waar je je eten en drinken neerlegt, en waar het toilet is.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met Petra Brooshooft, directeur:(079) 343 17 33oftrinoom@opoz.nl.