TR.2023-074

Plezier

Met plezier naar school gaan in een vertrouwde omgeving is heel belangrijk voor je kind. Wij zorgen voor een veilig pedagogisch klimaat. Spelenderwijs leren wij kinderen zich sterk te maken in de sociale omgang.

Kwink

Met de methode Kwink bieden we klassikale lessen in sociaal-emotionele ontwikkeling. Je kind leert alles over waarden en normen en emotionele ontwikkeling. In elke klas hangen positief opgestelde gedragsregels waaraan iedereen zich houdt, zodat er een prettig leef- en werkklimaat ontstaat waarbinnen alle kinderen zich veilig en met plezier kunnen ontplooien.

Cultuur en creativiteit

Naast het schoolse leren vinden we het belangrijk dat kinderen hun creatieve en culturele interesses ontdekken. Via CKC & partners (Centrum voor Kunst en Cultuur) maken ze kennis met culturele uitingen zoals theater en dans. Naar aanleiding van de kosmische lessen die we geven, regelen we gastsprekers of gastlessen over het onderwerp. Stichting Piƫzo verzorgt regelmatig naschoolse activiteiten en workshops op het niveau van jouw kind, bijvoorbeeld knutselactiviteiten, kookles, yoga of mindfulness. De kinderen van groep 8 voeren ieder jaar een musical op en gaan drie dagen op kamp.